I said I don't want to walk this earth If I gotta do it solo

Skön dag idag.Efter skolan så drog jag och fanny hem till mig
vi tog det bara lugnt käkade och såg på tv skönt!Nu ikväll ser
planerna ut att bara vara plugg eftersom jag måste göra bort
det här jädrans franska provet som har blivit uppskjutet ett
antal veckor så det känns som om det är dags att göra det
nu så då slipper jag tänka mer på det.Imorgon så har
killarna i min klass dm och eftersom vi är sju tjejer i
klassen så blir det inga lektioner för oss förrän klockan halv
elva.Så jag och Emmy kommer kanske vara hurtiga och skita
i sovmorgonen och istället fara och se killarna spela.
och svar jaa vi är galna som skippar en sovmorgon men som
sagt det är inte säkert det blir så men det är absolut ett alternativ.
nä men nu blev detta inlägg alldeles för långt så ska sluta babbla
och istället ta tag i pluggandet.ha en fortsatt trevlig kväll!




/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0