Jump,jump,jump

Som sagt så var jag ju i Sundsvall igår och medverkade
i en sångtävling.Min personliga insats var väl bra men om
man skulle jämnföra mig med dom andra så var jag inte
så bra.Eftersom alla var grymma! men det är väl nånting
man få ta när man är med i en tävling.Så jag vann som
sagt inte men jag är glad ändå för jag fick ändå mer erfarenhet
av hela grejen så det är ju ett +.Dagens planer är att packa
för imorgon åker jag till ÅRE! så sjukt jävla taggad jag är!
och sen ska min fina vän emmy följa med också så det kommer
bli awsome.+så ska Jenny och Fanny också till åre så det
blir ju att umgås med dom också.Sen idag så ska jag också
fara se emmy som ska spela med Uik!




Idag är det sol så brillorna åker på!
Förjävliga bilder men whatever;)


/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0