Balklänning vs avslutningsklänning

Nu är det inte allt för länge tills balen och skolavslutningen det är lite mer
än en månad och jag börjar bli lite små stressad för att inte hitta en fin klänning.
Man vill ju verkligen inte komma dit med en  likadan klänning som nån annan.
Har väldigt svårt att bestämma mig,har hittat några fina klänningar på internet
men då om man beställer hem dem så kanske man inte passar i den det kanske
till och med är fel storlek hur kul är det liksom? stå där efter ha betalat typ 500kr
i onödan hahah jaa jag har ett dilemma här som jag snart måste lösa annars får
jag helt enkelt gå i en gammal klänningen aja det löser sig får jag ju hoppas.


/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0