Dålig update jag vet.

Ja rubriken säger ju hur det ligger till men var alldeles för trött efter
min träning igår för att skriva någonting dålig ursäkt men det är iallafall
så det ligger till.Kom iallafall hem för ett tag sen från kardia music evening.
Och då tänker ni säker jaha och det är,så kan förklara lite kort.Jag går hos
en sångpedagog och i slutet av varje termin så har man alltid en konsert
där alla som går hos min sångpedagog uppträder och efter konserten så
träffas man alla för att kolla igenom alla uppträdan som filmats under den
kvällen och sen så ger man varandra typ feedback osv. aja nu blev detta
inlägg alldeles för långt så avrundar detta inlägg nu och istället så sätter
jag mig och pluggar, Bra Mikaela!



/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0