Hejdå sverige och umeå!

Ja rubriken talar ju om vad jag ska skriva om. Drar till varmare breddgrader ikväll
och blir borta i en vecka. Så då TYVÄRR så kommer bloggen komma vid sidan om
det nu inte skulle vara så att jag hitta en dator som man får sitta på dock så tror
jag att jag inte kommer blogga så ni får helt enkelt klara er i vecka. nu ska jag
packa det sista och sedan fara till flygplatsen väl där så måste vi vänta två timmar
menmen kanske skriver ett inlägg på flygplatsen från iphonen om ni har tur! men
nä som sagt ska kolla det sista och sluta babbla ni får ha det toppen bra det ska
iallafall vi ha!



Bye sverige!

/M<3

Kommentarer
Postat av: Amanda

SAKNAR ER!:(

2011-10-11 @ 13:28:42
URL: http://foorsbeerg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0