Bräntis <3

Visste att detta inlägg skulle komma upp nån gång och nu skriver jag det.
Är nöjd med draggen och allting men jag saknar endå min gamla skola bräntis!
Dem tre åren var dem bästa i mitt liv så man glömmer ju inte det bara så där.
Stämningen som fanns i nian var helt fucking underbar.Stämningen på SM det var
så jävla härligt och det är någonting som jag alltid kommer bära med mig.
Och LG SKOOG den bästa läraren jag haft.Han hjälpte verkligen mig med fotbollen
han fick mig att tro på mig själv att jag va tillräckligt bra.Om jag aldrig hade börjat
på bräntis så hade jag inte varit den fotbollspelaren jag är i dag hade nog aldrig spelat
mittback som är min position nu.När LG sa att jag skulle spela back på en sm träning
trodde jag att han skämtade men det gjorde han inte han var 100% säker på att jag
skulle passa där och han hade rätt Det känns jobbigt att man aldrig kommer få uppleva
dem tre åren igen men samtidigt så är jag ju glad att jag fick uppleva dem.
På skolavslutningenså fick vi en skiva med låtar som har spelats dem här tre åren och
fast det har gått typ tre månader så kan jag inte lyssna på skivan för jag vet att då
kommer det komma tåra och kommer sakna allt så sjukt mycket så väntar ett tag med
det men nån dag kommer jag spela den där skivan och låta tårarna rinna av lycka från
dem tre åren och nu ser jag framåt på tre nya år på en ny skola som jag hoppas kommer
vara minst lika bra!



































Bildbomb från dem här TRE åren.

/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0