I dont want to be anyone other that me

Sitter i skolan just nu och har 2 lektioner kvar, skönt!
Efteråt ska jag hem direkt och ladda upp inför en galet dryg och jobbig fys
och den lär behöva alla krafter jag har! Mycket jobbigt men det kommer ge
så jävla mycket på fotbollsplanen så då är det värt det! Jag taggar så jävulst
nästa vecka då jag och min bästavän mfl drar till huvudstaden för att sen en stor
förbild inom musiken och även för att shoppa en hel del. Den veckan kommer även
att bjuda på en resa ner till Sundsvall där det blir att spela i en fotbollscup med laget.
Kan inte bli bättre!


Denna bild skickade min vän Fanny till mig, då hon hade trixat lite med
hur jag skulle se ut i mörkt hår, vad tycks?


/M<3







Kommentarer
Postat av: Hejpådig

Duuuuuu ska vara blond c:

2012-01-24 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0