You name it

Då är det mindre än en vecka tills verkligheten drar igång och om jag inte
minns fel så har vi något muntligt prov samma dag som vi börjar skoj..
Så då måste man nån av dem resterande dagarna sätta sig ner för att ta sig
en titt på det och det är inte så jag vill spendera mina sista dagar av lovet
men what to do!

Den senaste veckan har jag tränat varje dag och det kommer förmodligen forsätta
så veckan ut, men man mår bara bättre av det även om det är kämpigt med två
fys per vecka. Det är fysen som är dryg, bara jobbigt att springa som en jävla
galning men dock så känslan man får efteråt visar att det är så sjukt värt det och
det måste göras så.





/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0